Oferta
Księgi rachunkowe
- opracowywanie i wdrażanie zasad rachunkowości, w tym zakładowego planu kont
- prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT (rejestr sprzedaży VAT, rejestr zakupu VAT, rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych – wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, importu usług)
- dokonywanie wyceny aktywów i pasywów
- ustalanie wyniku finansowego
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
- nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością dowodów księgowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- reprezentowanie Klientów przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS
- przygotowywanie informacji o zobowiązaniach podatkowych oraz ZUS
- przygotowywanie przelewów do US i ZUS